játékhamisítás

 

(fotó forrása: https://play.hotwheels.com)

Az “Eredeti Hot Wheels, eredeti kalandok” kezdeményezés részeként mostantól minden kisautó csomagolására rákerül az “It’s not the same without the flame” (“Eredeti Hot Wheels, eredeti kalandok”) pecsét, amelynek köszönhetően még könnyebben beazonosítható, eredeti terméket vagy másolatot tart a vásárló a kezében. A Mattel célja, hogy ezzel a változtatással tovább nehezítsék a csalók dolgát, és a szülők a vásárlás pillanatában is könnyen meggyőződhessenek arról: intenzíven tesztelt, tartós, fém és teljes körűen minőségbiztosított termékeket vásárolnak gyermeküknek.
Az Elliot Handler által 1945-ben alapított Hot Wheels márkának évtizedek óta komoly gondot okoz a hamisítás. A merész dizájnnal és ikonikus lángcsóvával ellátott eredeti Hot Wheels kisautók a sebességet, a kitartást szimbolizálják, ami miatt gyerekek és felnőttek körében egyaránt népszerű a termék. A hamisítás ellen a Mattel már többször tett lépéseket, többek között a játékok árképzését is úgy alakították, hogy a kisautók a lehető legtöbb család számára megfizethetőek legyenek.

Török Kata, a Mattel magyarországi Hot Wheels termékekért felelős brand managere szerint odafigyeléssel azonban könnyen kiszűrhetők a hamisítványok: “Hot Wheels kisautót csak ellenőrzött, hivatalos játékforgalmazótól vásároljunk. Noha gyakran a csomagolás is árulkodó, jellemzően csak a termék kézbevételekor válik nyilvánvalóvá, hogy eredetit vagy másolatot kaptunk az eladótól. Érdemes megnézni a kisautók alját is, ahol eredeti termék esetében látható a Hot Wheels lángcsóva, a csomagoláson pedig a kampány üzenete. A valódi, Mattel által gyártott alap kisautókon nem lesznek elmosódó festett élek, festékfolyás nyomok, kidolgozatlan szélek, továbbá öntött fém technológiával készülő kisautókról lévén szó, a kerekeken kívül az egész szerkezetnek fémnek kell lennie.”

Érdekességek a Hot Wheels-ről:

  • 1968 óta 6 milliárd Hot Wheels kisautót gyártottak
  • Világszerte minden másodpercben 16,5 autót adnak el
  • Minden évben 6 ezer km narancssárga játék autópályát gyártanak, és adnak el, ami elegendő lenne egy Los Angelestől Rómáig tartó autózáshoz
  • A Hot Wheels 400 új fajta modellt gyárt évente
  • A Hot Wheels a második legnépszerűbb márka a YouTube-on a fiúk körében, 1,5 millió feliratkozóval.

a cikk forrása: https://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=52494&referer_id=rss&fbclid=IwAR0YrMseITk-QLc_DXj4CoI6TyCXnep9_Qy3lTqsWIhm2MS4eFkcQVsLXD8