Az olasz luxusmárka egyébként védjegybitorlás, tisztességtelen versenyhelyzet valamint hamisítás vádjával indított pert az online kiskereskedő ellen, mivel szerintük a Beyond the Rack a szellemi tulajdonjogokat megsértve árulta hamis termékeit az oldalán. A Gucci figyelmét még tavaly júniusban hívták fel a kamulogóval ellátott, gyengébb minőségű táskákra, ami szinte a pontos mása volt a Gucci által piacra dobott ikonikus táskáknak.
A megtévesztő táskák természetesen már nem érhetőek el a cég oldalán, de a Beyond the Rack hivatalos engedély híján nem is árulhatott volna Gucci termékeket a webáruházában. Persze nem ez az első eset, hogy valaki a Gucci által tervezett darabokkal vagy logóval szeretett volna nyerészkedni a divatiparban, pár évvel ezelőtt a Guesst vádolták meg azzal, hogy jogtalanul használja a G betűt a termékein, de ebben az ügyben a párizsi bíróság mégis úgy döntött, hogy a Guess nem követett el sem védjegysértést, se hamisítást és tisztességtelen versenyt sem folytatott az olasz divatházzal szemben, sőt, még nekik kellett fizetniük a 30 ezer euróra, 9,5 millió forintra rúgó perköltséget is.
2014 júliusában a divatház anyavállalata, a Kering elégelte meg, hogy a koppintásban erős kínai Alibaba nagy mennyiségben árulja az oldalán a Gucci és más luxusmárkák lekoppintott másait és pert indított az online cég ellen, akit azzal vádoltak meg, hogy tudatosan tették lehetővé, hogy hamisítványokat áruljanak az oldalon. Az ügy csillapodni látszott, amikor az Alibaba és a Kering megállapodott egy stratégiában, mellyel a hamisítványok megjelenését kívánták kivédeni az oldalon. De végül ez az alku nem járt sikerrel, így a luxusmárkákat forgalmazó cég 2015 májusában újra beperelte az oldalt. Három évvel ezelőtt egyébként a Gucci jókora összeget, 144,2 millió dollárt nyert, mikor kiderült, hogy számos kereskedő, 155 különböző domain név (több URL-ben még a márka neve is szerepelt) alatt árulja a hamisított Gucci termékeket.